Friday, November 26, 2010

Dah Clash.....


Salam Alaik,
Ape kabo yop n yong?

Kita sering kali mendengar dan melihat setiap kali orang yang:
1)Bercouple bersama ,macam-macam kata-kata yang keluar seperti,aku sayang sangat kat awak,i love u, rindu sangat kat awak dan macam-macam lagi...(gelinyer)
2)Bila pasangan CLASH, macam -macam kata- kata yang keluar, aku benci dia, i hate u , menyampah, baget, perasan , khianat, curang n sebagainyer

Cuma terfikir, bagi orang yang tengah bercouple, tiba-tiba salah seorang pasangan mendapat hidayah dan mengetahui bercouple itu salah ...SANGGUP kah dia mengucapkan lafaz ..kita terpaksa BERPISAH? kita STOP dulu ye?

Pasti ada yang terluka kalau tidak diselesaikan dengan baik, yang paling teruk lagi berDENDAM dan sumpah menyumpah ...ngerinyer sebuah perhubungan.

Apa ucapan anda andai nak berpisah?
kalau ditanya aku...jawapan aku adalah ..terima kasih kerana mengajar aku erti sedih dan kecewa....

*aku hanyalah cuba memahami perasaan golongan bercouple...
(penulis tidak pernah bercouple)

people don't care how much u know about something, people only care about how much u care about something.

2 comments:

Lagenda said...

salam.
bunyi mcm nak merasa jak. haha

Mohamad Syazwan said...

lagenda pejuang Islam>>>wsalam, aihh..tak berani hendak merasa..huhu...apakah sama dosa orang yANG mengetahui dengan dosa org yang tk mengetahui....